Mem0ries Satey dan Ikan bakaq



  Salam semua..harap d ketika ini anda semua berada dlm keadaan sihat hendaknya..ameenn..Ari ni ceq nk celoteh apa ea..??..ermm..nmpak tak gambaq satey n ikan bakaq kt atas tu..hihi..satey n ikan bakaq tu ceq n housemate yg bakaq semalam..hasil keja kami serikandi2 di perantauan.." Girl Boleh"!! ye la..teringin sgt nk mkn satey kn..makanya semuanya kena buat sndiri la..semalam bertarikh 12/12/2009 terukir sebuah kenangan indah antara kami adik beradik Zinnirah..semoga kenangan indah ini kita abadikan di sanubari buat selama-lamanya.."Apa yg Penting?? KERJASAMA".Itu la tradmark antara kami..Alfu syukran ana ucapkan kpd sahabat-sahabat yg trlibat dalam menjayakan misi bakaq satey kita ini..(^_^)


                " Apa yang penting..?? KERJASAMA!! " Peace..

    Jual..jual.. satey ada..ikan bakaq ada..!! me n housemate


Wow.. begitu asyik mengipas..kipas3x lagi..chayok! gambate..!! hihi. ketika ini kami dengan agenda masing2.ada yang tukang terbalikkan satey, ada juga yg tukang renjis minyak sapi atas satey,tukang kipas,camerawomen n yg memerhati pun ada..bak kata macam-macam aksi dan ragam yg ditonjolkan..farhanah jiddan..(",)


   Setelah berpenat lelah melawan arus kesejukkan dan asap bara yang berkepul-kepul..akhirnya terhasil lah setey bakaq n ikan bakaq special khas dari kami puteri-puteri Zinnirah..Nyam..nyam sedap2..Sebenaqnya pada tanggal ini juga adalah hari kelahiran anak buah sy, namanya Mohd Adib b.Mohd Shahril..semalam genaplah umuqnya setahun..Tak pernah jumpa lagi dia..takpe2 tunggu cik l0ng balik ye Adib kita jumpa di Malaysia..
  Ok..rasanya ini sahaja yg nk sy kongsikan dengan kawan-kawan pd hari ni..Imtihan dah semakin hampir,Yok! pakat pulun dalam imtihan ni..rebut ilmu bermanfaat dan berguna untuk kita dan masyarakat kita..Peace No Malas-malas..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 .. |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.