Penghinaan Karikatur Rasulullah di FACEBOOK

Salam to semua...smoga d ketika ini anda berada dlm keadaan sihat hendaknya...Hari ni satu coretan panas yang akan sy sumbatkan d entry sy ini..macam gini ceritanya..anda sudah semestinya mengetahui dan mengenal apa itu "FACEBOOK" dan kepala mengenadalikannya tidak lain tidak bukan YAHUDI laknatullah....

Pernah dengar kisah lelaki Denmark yang ketika dahulunya melukis potret Rasulullah,bermacam-macam bentuk n style penghinaan yg dilontarkan kepada baginda Rasulullah...sungguh kurang ajaq ( versi negeri sy ) menjijikkan dan silap hari bulan memang makan peluru berpandulah lah lelaki denmark itu..ok kita stop pasai lelaki Denmark tu..

Hari ni yang sy nak habaq pi kisah satu pertandingan melukis gambaq Rasulullah di jaring-jaring Facebook..nha keja sapa lagi kalau tidak geng kepala tanduk ini..coretan dari Islam Today mengatakan gerakkan draw d prophet Muhammad ini akan berlansung dari 14 hingga 20 mei..

Puak-puak kepala tanduk ini juga dengan bijaknya memperdayakan ahli-ahli Facebook dengan sekali sahaja login atau melayari Facebook, secara automatik telah menjadi penyumbang $ 5 ( 5 sen duit dolar ya pak, ya ibuk ) bukan 5 sen Malaysia atau 5 sen duit paund atau rupiah ya.. memang nilai sen tu nampak ja kecik, tp mak cik2 pak l0ng2 sekalian cuba kita darabkn nilai dolar tu dgn matawang kita, nah aih x ke maunya cecah 2 / 3 hinggit tau..tu sorang login cuba berpuluh2 ribu yg login cubalah darab berapa keuntungan yg depa dapat..banyak tuuuu..selagimana wujudnya laman "Everybody Draw Mohammed Day" selagi itu lah kita ni dok menyumbang kearah penghinaan nabi kita..


Gambaq sebelah ni sy anggapkan murder secara diam ( Yahudi )

Paling menyedihkan sudah beribu-ribu lukisan hasil pertandingan ini sudah di sebar luas di corong-corong internet.

Oleh itu..sebagai umat Islam yang cintakan agamanya..marilah kita sama-sama membanteras gejala kuanq ajaq ni ye...Alhamdulillah negara Pakistan sekarang dalam usaha boikot laman FB ni..abih tu kita ni camna pulak..
tepuk dada tanya iman kita..

ok..sampai sini sahaja..sirru ala barakatillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails


 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 .. |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.